Od tygodnia istniał problem z pobieraniem kompletnego drzewa kategorii z Allegro.pl i nie była to wina oprogramowania

sklepu internetowego tylko problem był po stronie serwisu Allegro.pl.

Nasza firma wysyłała reklamację do Allegro.pl i po dłuższym oczekiwaniu otrzymaliśmy taką odpowiedź.

 

Witam ponownie.

Otrzymałam wiadomość z Działu WebAPI świadczącą o tym, że kilka dni temu były aktualizowane kategorie w WebAPI – w chwili obecnej doGetCatData(Limit) powinna już zwracać drzewo kategorii w aktualnej postaci.

Zatem bardzo proszę o sprawdzenie i w przypadku wykrycia ponownych problemów proszę o niezwłoczny kontakt.

Za niedogodności przepraszam.

Z pozdrowieniami,


Agata Wrześniewska
Zespół Allegro
http://www.allegro.pl

Mamy nadzieję, że problem został już rozwiązany.

Proszę zgłaszać nam przypadki jeżeli problem występuje u Państwa.

Zgłoszenie należy wysyłać na adres pomoc@sstore.pl