Od tygodnia istniał problem z pobieraniem kompletnego drzewa kategorii z Allegro.pl i nie była to wina oprogramowania
sklepu internetowego tylko problem był po stronie serwisu Allegro.pl.
Nasza firma wysyłała reklamację do Allegro.pl i po dłuższym oczekiwaniu otrzymaliśmy taką odpowiedź.
Witam ponownie.
Otrzymałam wiadomość z Działu WebAPI świadczącą o tym, że kilka dni temu były aktualizowane kategorie w WebAPI – w chwili obecnej doGetCatData(Limit) powinna już zwracać drzewo kategorii w aktualnej postaci.
Zatem bardzo proszę o sprawdzenie i w przypadku wykrycia ponownych problemów proszę o niezwłoczny kontakt.
Za niedogodności przepraszam.
Z pozdrowieniami,
—
Agata Wrześniewska
Zespół Allegro
http://www.allegro.pl
Mamy nadzieję, że problem został już rozwiązany.
Proszę zgłaszać nam przypadki jeżeli problem występuje u Państwa.
Zgłoszenie należy wysyłać na adres pomoc@sstore.pl