Prowadzisz własny sklep internetowy, chcesz podnieść sprzedaż i zmniejszyć liczbę porzuconych koszyków?

Skorzystaj z popularnego rozwiązania w e-handlu: oferowania płatności odroczonych oraz możliwości zakupów ratalnych! Jednak samo ich wdrożenie to nie wszystko – kluczowe jest skuteczne promowanie tych opcji w Twoim e-sklepie i aktywne informowanie o nich klientów. Zobacz jak to zrobić!

Płatności w sklepie dostosowane do wyzwań ekonomicznych

W obliczu rosnącej inflacji i niepewności ekonomicznej, konsumenci w Polsce nie tylko szukają oszczędności, ale także sposobów na lepsze zarządzanie swoimi wydatkami. Zamiast jedynie obniżać ceny i oferować promocje, możesz przyciągnąć klientów poprzez udogodnienia płatnicze w swoim sklepie internetowym.

Płatności odroczone oraz zakupy na raty to strategie, które odpowiadają na potrzeby współczesnych konsumentów. Pozwalają na otrzymanie produktu natychmiast, z opcją zapłaty w późniejszym terminie lub rozłożeniu jej na mniejsze części. To rozwiązanie nie tylko zwiększa zadowolenie klientów, ale również zapewnia sprzedawcom natychmiastowy przepływ gotówki.

Implementacja systemów takich jak PayU Płacę później i PayU Raty w Twoim sklepie internetowym świadczy o zrozumieniu i dostosowaniu do aktualnych wymagań rynku. Zapewniając takie metody płatności, nie tylko podnosisz standard obsługi klienta, ale także znacząco wpływasz na wzrost sprzedaży w Twoim e-sklepie i budowanie lojalności wśród klientów!

 

PayU Płacę później – korzyści dla Twojego sklepu internetowego

Zwiększenie sprzedaży o 12%!

Statystyki pokazują, że oferując możliwość sprawdzenia produktu przed płatnością, przyciągamy średnio o 12% więcej kupujących. Klienci wahający się są bardziej skłonni do finalizacji zakupu, gdy mają opcję przetestowania towaru przed zapłaceniem.

Wzrost wartości zamówień o 20%!

Osoby korzystające z opcji płatności PayU Płacę później dokonują zakupów na sumy wyższe o 20% w porównaniu z tymi, którzy wybierają standardowe formy płatności.

Zwiększenie częstotliwości zakupów o 150%!

Klienci posługujący się opcją płatności PayU Płacę później, realizują transakcje aż o 150% częściej niż użytkownicy płacący tradycyjnymi metodami, co wskazuje na znaczący wzrost lojalności i częstotliwości zakupów.

Redukcja płatności za pobraniem o 25%!

Zauważamy, że aż 25% klientów preferujących płatność przy odbiorze zmienia swoje podejście na opcję „Płacę później„, co świadczy o rosnącym zaufaniu do usług płatniczych online.

Przelew D+1

Natychmiastowa wypłata – zarówno przy BNPL, jak i innych metodach płatności, środki ze sprzedaży są transferowane przez PayU zwykle na następny dzień roboczy, co zapewnia płynność finansową.

Wykres wzrostu

Zadowolenie sprzedawców –  96% sprzedawców zauważa pozytywne rezultaty po wprowadzeniu opcji BNPL (Płacę później) w swoich sklepach internetowych, potwierdzając jej efektywność w zwiększaniu satysfakcji klientów.

W jaki sposób to się odbywa z perspektywy klienta sklepu internetowego?

 

SKŁADAJĄC ZAMÓWIENIE

W e-sklepie klient wybiera „Płatności online PayU”, a w kolejnym kroku „Płacę później Twisto – PayPo”. Potem odpowiada na kilka pytań i składa zamówienie.

PO OTRZYMANIU ZAMÓWIENIA

Jako nowy klient Twisto może dokonać zakupu do 1500 zł i zapłacić za niego za 30 dni, bez żadnych dodatkowych kosztów.

Jako zarejestrowany klient z kontem Twisto, może dokonać zakupu do 1500 zł i zapłacić za niego do 45 dni, bez żadnych dodatkowych kosztów!

SPRAWDŹ PRODUKT I ZAPŁAĆ

Po pozytywnej weryfikacji, PayU przekaże środki w imieniu klienta do e-sklepu. Klient możesz zapłacić za zakupy online dopiero gdy sprawdzi produkt.

Jak promować płatności odroczone oraz zakupy na raty na stronie sklepu internetowego?

Zwiększ widoczność nowej metody płatności na Twojej stronie sklepu internetowego! Dodaj odpowiednią stronę informacyjną o metodach płatności, dodaj odpowiednie banery na stronie głównej i na innych stronach, na karcie produktu oraz w koszyku, następnie zachęć klienta do zakupów wielu produktów, dzięki czemu wartość koszyka będzie wyższa aż o 20%!

Przykład reklamy w stopce strony – w dolnej części sklepu internetowego.

Przykłady reklamy na stronie produktu.

Przykłady reklamy na stronie koszyka.

Przykłady reklamy płatności odroczonej oraz możliwości zakupów raty, na stronie informacyjnej w e-sklepie: przykład strony ➡️

Banery reklamowe do pobrania:

Więcej grafik i banerów możesz pobrać ze strony PayU.

Nie masz jeszcze płatności online, płatności odroczonych oraz na raty w swoim sklepie internetowym? Załącz je już teraz ➡️

Zobacz jak załączyć płatności PayU w e-sklepie sStore ➡️

 

Jak promować płatność odroczoną oraz zakupy na raty w sklepach internetowych na platformie sStore?

Jeśli prowadzisz sklep internetowy na oprogramowaniu sStore (platforma sklepowe od eBiznes.pl), możesz w łatwy sposób dodać reklamę oraz informację dotyczącą płatności odroczonych oraz zakupów na raty w Twoim sklepie internetowym.

Pierwszym krokiem powinno być dodanie banerów reklamowych w stopce strony sklepu internetowego (w dolnej części w strony e-sklepu).
Aby to zrobić, wybierz z menu Marketing > Menadżer banerów > Nowy baner.

Następnie wybierz dowolną nazwę dla banera. W polu adresu URL banera dodaj link do strony informacyjnej sklepu, gdzie znajdują się szczegółowe informacje o zakupach z płatnością odroczoną oraz płatnościami na raty. Ustaw wyświetlanie banera w sekcji „Stopka strony”. Poniżej dołącz grafikę banera, a na zakończenie procesu kliknij przycisk „Wstaw”.

Jak dodać stronę informacyjną o zakupach z płatnością odroczoną i na raty?

Najlepiej dodać również na stronie sklepu internetowego w stronę info o tytule „Zakupy na raty lub z płatnością odroczoną” i przykładowej treści:

„W naszym sklepie internetowym oferujemy następujące metody płatności: BLIK, karty płatnicze, płatność odroczona oraz zakupy ratalne.

Aby skorzystać z wymienionych metod płatności, w koszyku wybierz Płatności online PayU, a następnie wybierz preferowaną formę płatności w dalszych krokach.”

Warto również dodać bannery graficzne.

Aby to zrobić wybierz z menu Wygląd i treść > Strony informacyjne > Dodaj stronę. Potem w zakładce Treść dodaj tytuł strony, a w zawartości odpowiednią treść i grafikę (np. bannery ze strony).

Tak może wyglądać przykładowa strona informacyjna w Twoim e-sklepie.

autor: B.M. eBiznes.pl

.

Szukasz skutecznego sposobu na zwiększenie sprzedaży w Twoim sklepie internetowym? 🌐

Chcesz efektywnie promować swoją działalność w sieci? 🚀 Odkryj naszą atrakcyjną ofertę na promocję Twojego e-sklepu lub strony WWW! 💻🛍️
Sprawdź, jak możemy Ci pomóc w rozwijaniu Twojego biznesu online! ➡️

#eCommerce #PromocjaOnline #RozwójBiznesu 📈🔝