Prowadzisz własny sklep internetowy i zastanawiasz się czy płatności internetowe mogą zwiększyć sprzedaż?
Już teraz możemy odpowiedzieć, że tak!
Klienci e-sklepów są przyzwyczajeni do szybkiego wykonywania działań w Internecie i nie są skłonni do przechodzenia przez żmudne i długie procesy zamawiania produktów. Płacenie za zakupy internetowe musi być szybkie i bardzo wygodne. Takie płatności umożliwiają systemy płatności internetowych, takie jak np. PayU, DotPay, Przelewy24 i inne. Dzięki nim klient od razu, po złożeniu zamówienia w sklepie internetowym, będzie miał możliwość zapłacenia online – zaloguje się bezpiecznie do swojego banku i zapłaci za zakupy.
Dlaczego sklepy internetowe powinny mieć zainstalowane płatności elektroniczne?
Płatności elektroniczne są tym samym w e-sklepach co płatność kartami w tradycyjnych sklepach. Kupujący coraz chętniej je wybierają, a tym samym wymagają od e-sklepów udostępnienia płatności online, ponieważ jest to dla nich duży komfort – nie trzeba szukać pieniędzy, liczyć banknoty, oczekiwać na wydanie reszty – zarówno kupujący, jak i sprzedający otrzymuje potwierdzenie wykonania transakcji i ma pewność, że wszystko przebiegło pomyślnie.
Integracja płatności elektronicznych ze sklepem internetowym
Wdrożenie płatności elektronicznych w e-sklepie jest bardzo proste i wymaga tylko wybrania odpowiedniego systemu płatności – wystarczy wybrać jeden system aby sklep mógł obsługiwać wszystkie banki. Aby obsługiwać płatności elektroniczne wystarczy skonfigurować moduł płatności w sklepie, zgodnie z naszymi instrukcjami.
Obserwuj nas i bądź na bieżąco z nowościami:
Zobacz także:
Jak zaktualizować oprogramowanie sklepu do najnowszej wersji
Jak załączyć płatności w sklepie internetowym
Jak zainstalować w e-sklepie nowy szablon responsywny – RWD
Zintegruj swój e-sklep z kurierem GLS
Integracja sklepu internetowego z DHL
Optymalizacja sklepu, pozycjonowanie w wyszukiwarce Google
Facebook Messenger w sklepie internetowym
Dodaj swój sklep do taniej i skutecznej porównywarki cen e-Ceny.pl
Promuj sklep internetowy w porównywarce cen Ceneo
Załącz w sklepie okno „dont-go” i nie pozwól porzucać strony Twojego sklepu
Jak załączyć moduł „Zamów rozmowę” w sklepie
Masz pytania, opinie lub sugestie, chcesz udoskonalić oprogramowanie e-sklepu, napisz do nas »